• Voor 12:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden

•  Vanaf €75 gratis verzending in NL en BE

•  info@infinitelygreen.nl

VEELGESTELDE VRAGEN

1 Bestellen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling? 

Nadat u het gewenste artikel heeft gekozen in de webshop, kunt u klikken op ‘bestellen’.  Door op het winkelmandje te klikken (rechtsboven), krijgt u een overzicht met de door gekozen artikelen. Om de bestelling af te ronden, klikt u op ‘doorgaan naar afrekenen’. 

1.2 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog gemaakt & verzonden! 

1.3 Hoe kan ik mij registreren? 
In de pagina ‘mijn account’ kunt u zich registreren, zie rechtsboven in het menu. Door een account aan te maken worden gegevens opgeslagen voor een eventuele volgende bestelling. Erg handig dus! 

1.4 Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?
Ja, dat kan. In uw persoonlijk account en tijdens het afrekenen kunt u een ander afleveradres invoeren. 

1.5 Ontvang ik een bericht als ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, direct nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging en de bijbehorende factuur. 

1.6 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Het is niet mogelijk uw bestelling te wijzigen of annuleren, nadat u uw bestelling heeft geplaatst. 

1.7 Geldt er een minimum bestelbedrag?
Er geldt geen minimum bedrag om een bestelling te plaatsen. 

2 Producten
2.1 Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Bij elk product staat vermeldt of deze op voorraad is. Wanneer er nog een klein aantal producten op voorraad is, wordt dit ook vermeld. 

2.2 Hoe worden de producten persoonlijk gemaakt?
Wij graveren producten met een lasersnijder. Met een laser wordt er een klein laagje uit het hout ‘verbrandt’. Hier kunnen we van alles mee maken zoals teksten, namen en figuren. 

3 Betalen
3.1 Via welke betaalmethoden kan ik betalen?
Bij Infinitely Green kunt u betalen met de verschillende betaalmethodes. Achteraf betalen en via creditcard betalen brengen extra kosten met zich mee. 
Ideal: De populairste betaalmethode in Nederland; makkelijk en snel in gebruik. 
Paypal: Gemakkelijk betalen met uw paypal account. 
Klarna: ‘Achteraf betalen’ is een erg flexibele betaaloplossing. Binnen 14 dagen dient de factuur betaald te zijn. Klarna is alleen mogelijk in Nederland en kost €0,99. 
Creditcard: Met uw Visa of Mastercard kunt u erg makkelijk betalen. U hoeft alleen uw kaartgegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Deze betaalmethode is mogelijk in Nederland en België en kost €0,25. 
Bancontant: Bancontant is de meest gebruikte betaalmethode in België. 

3.2 Hoe kies ik een betaalmethode?
Tijdens de bestelprocedure kunt u de gewenste betaalmethode kiezen. 

3.3 Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief btw?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

3.4 Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief verzendkosten?
Nee, de genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten. In uw winkelmandje ziet u wat de verzendkosten zijn en wat het totaalbedrag van de bestelling is.

3.5 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland variëren van €3,50 en €6,50. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk voor u te houden, door per bestelling te kijken of een brievenbuspakket mogelijk is. Ook kunt u ervoor kiezen uw pakket op te halen bij een Pickup Parcel.
Infinitely Green verstuurt altijd met track and trace

In Nederland: 
  • Brievenbuspakket* (thuisbezorgd): €3,50  
  • Pakket (Pickup Parcel): €4,50 
  • Pakket (thuisbezorgd): €6,50 

Naar België: 

  • Brievenbuspakket* (thuisbezorgd): €6,50 
  • Pakket (Pickup Parcel): €9,50 
  • Pakket (thuisbezorgd): €11,45 

*Bij het product in de webshop wordt aangegeven of een brievenbuspakket mogelijk is. 

4 Verzenden en bezorgen 
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren? 
Het is niet mogelijk artikelen te retourneren, omdat het gepersonaliseerde artikelen zijn. Wij vragen uw begrip hiervoor. 

4.2 Kan ik mijn bestelling ophalen bij een ophaalpunt?
Ja, u kunt tijdens het bestelproces kiezen om uw pakket te laten bezorgen bij een Picup Parcel. Kijk hier naar een dichtstbijzijnde Pickup Parcel van DPD. 

4.3 Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, u krijgt de dag vóór bezorging een e-mail met de bezorgdatum. In de ochtend op de bezorgdag ontvangt u nog een e-mail met daarin het uur waarin het pakket bezorgd wordt. In deze e-mail staat ook een link waar u eventueel andere bezorginstructies kan aangeven. Dit kan tot een half uur voor bezorging. De opties waaruit u kunt kiezen zijn:

  • Bezorgen op een andere datum
  • Bezorgen op een ander adres
  • Bezorgen bij een Pickup Parcelshop
  • Het geven van toestemming om het pakket op een veilige plaats neer te zetten

Daarnaast u, via de link in de e-mail, uw pakket live-tracken op de dag van bezorging. Zo ziet u precies hoeveel adressen de chauffeur nog moet afleggen voordat hij bij u is.

4.4 Kan ik mijn bestelling ophalen? 
Nee, u kunt uw bestelling niet ophalen. Wel kunt u kiezen om uw pakket te leveren bij een Pickup Parcelshop. 

4.5 Kan ik mijn bestelling in België laten bezorgen? 
Ja, Infinitely Green levert ook in België. 

4.6 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging? 

Als u niet thuis bent, dan probeert de chauffeur het pakket bij de naaste buren te bezorgen. Als zij ook niet thuis zijn, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop gebracht. Het pakket kunt u hier vanaf de volgende dag ophalen. De chauffeur laat altijd een berichtje achter in de brievenbus waar het pakket opgehaald kan worden. U wordt ook via e-mail geïnformeerd dat u het pakket bij de Pickup Parcelshop kunt ophalen. 

4.7 Kan ik een tijdstip aangeven voor de bezorging? 
Nee, dit is jammer genoeg niet mogelijk. 

4.8 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, morgen in huis!  DPD bezorgt op maandag t/m zaterdag van ongeveer 08:00 tot 18:00.

4.9 Wie bezorgt mijn bestelling? 
Alle bestellingen worden bezorgd met DPD. Om verschillende redenen versturen wij onze pakketten via DPD. Namelijk omdat: 

  • DPD probeert zo CO2 neutraal mogelijk te verzenden.
  • Het transportnetwerk van DPD is erg efficiënt, onder andere door route optimalisatie. 
  • Op de dag van de bezorging krijgt u een sms of mail met tracking informatie van 1 uur nauwkeurig. 
  • PDD bezorgt ook bij DPD parcelshops. Dit biedt u de mogelijkheid uw pakket op te halen wanneer u dit wilt (tip: dit is ook goedkoper!). 

5 Overig
5.1 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen? 
Indien dit gebeurt, kunt u contact opnemen en helpen we u zo snel mogelijk verder. 

5.2 Waar kan ik mijn klacht, vraag, tip of opmerking melden? 
Stuur ons een mail ( info@infinitelygreen.nl ) of neem contact op via het contactformulier. Wij beantwoorden uw bericht zo snel mogelijk. 

Sluit Menu
×

Winkelmand

Winkelmand